Jak zwiększyć swój współczynnik uczestnictwa dzięki ankietom marki?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób ludzie będą podejmować decyzję o tym, jaki produkt kupić, z jakiej usługi skorzystać itp.? Co otrzymasz w konkretnej reklamie?
Wielu marketerów stara się dowiedzieć, co jest najbardziej odpowiednie dla ludzi. Aby to zrobić, muszą zebrać na ich temat jak najwięcej danych. W ten sposób analizują zachowanie rynku. W tym celu tworzą ankiety i wysyłają je do swoich użytkowników. Wyniki, które otrzymują w zamian, są cennym źródłem informacji o ich klientach.
Teraz sprawiamy, że ten proces jest jeszcze bardziej osobisty.
Z pomocą danych naszych użytkowników, stworzymy dla nich specjalną ankietę. Po wypełnieniu tej ankiety zaoferujemy im szansę na otrzymanie nagrody w postaci niektórych produktów, które obecnie sprzedajemy.
Po co z tego korzystać?
To pierwszy raz w historii będziesz mieć szansę na nagrodę za wypełnienie ankiety.
To bardzo prosty sposób na zwiększenie wskaźnika uczestnictwa.
Będziesz mógł otrzymywać e-maile i powiadomienia, a także kilka dodatkowych ankiet.
Będziesz również mógł dostosować doświadczenie i ankietę, którą otrzymujesz.